poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Początek

Początek. Ale czego? Pewnego etapu, jak napisał kiedyś pewien polski artysta.
Jak wiadomo początki bywają trudne, toteż napisanie tego pierwszego, najpierwsiejszego posta zajęło mi jakiś czas. No i w końcu jest. Za namową przyjaciółki, która wierzy we mnie chyba bardziej niż ja sama i z potrzeby serca. Każdy czasem ma jakieś przemyślenia, którymi chciałby się podzielić z innymi, czuć, że ktoś go słucha - opcjonalnie czyta, to co ma do przekazania. Słucha i czyta ze zrozumieniem, a to najważniejsze.
Na tym blogu będę chciała podzielić się z Wami - tymi, który zechcą przeczytać- tym, co ja mam do przekazania światu. Przemyślenia na temat tego co aktualnie dzieje się na świecie ale także i bliżej mnie. Wśród moich przyjaciół i rodziny. Oczywiście dla bezpieczeństwa nie mam zamiaru podawać ich imion. Musiałabym być chyba nadzwyczaj nieodpowiedzialna, gdybym to zrobiła. I co jeszcze? Może PESEL i numer konta bankowego wraz z pinem do karty? Niedoczekanie.
Oprócz moich przemyśleń będą się też czasem pojawiać opowiadania, które szlachetne muzy postanowią wrzucić mi do głowy.
No i oczywiście cytaty, a raczej całe ich mnóstwo. Bo po tym świecie chodziło wiele osób, które miały światu do powiedzenia bardzo wiele na miliony różnych sposobów. I przydałoby się upamiętnić niektóre z nich.
Z góry ostrzegam, że moje spojrzenie na niektóre rzeczy może być dość ironiczne, miejscami nawet nienawistne. Ale cóż- ani świat ani my, ludzie nie jesteśmy idealni i każdy ma swoje wady i zalety.
Dobra, na wstępie chyba wystarczy, nie sądzicie?
Wish me luck!

1 komentarz:

  1. Wreszcie się udało.Chyba...Poniżej zamieszczam komentarz z wczoraj:
    "Jak na początek jest super. :)
    Cieszę się bardzo, że go założyłaś.Mam nadzieję, że będzie on dla Ciebie czymś niezwykłym, na swój sposób."

    OdpowiedzUsuń